مهاجرت از طریق ازدواج کانادا

نام دیگری که بر روی مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج از سوی اداره مهاجرت کانادا گذاشته می‌شود  اسپانسر کردن همسر  است. در نظر داشته باشید که فرض اصلی این روش این است که ازدواج شما واقعی است و در زمان ازدواج با فرد کانادایی مجرد هستید، در نظر داشته باشید که یک سری شرایط برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج مطرح است که باید بررسی شود:

  1. فرد تنها در صورتی می‌تواند اقدام به اقامت دائم نماید که به مدت دو سال پیوسته با همسر کانادایی خود زندگی کرده باشد.
  2. باید پیش از مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج مشخص شود که فرد غیر کانادایی از پس هزینه‌های خود می‌آید یا خیر. در صورتی که پاسخ مثبت باشد نیاز به نامه‌های گردش مالی با مهر و امضا است و اگر غیر این باشد باید فرد کانادایی نامه‌ای ارائه دهد تا مشخص سازد از پس هزینه‌های زندگی برخواهد آمد. در نظر داشته باشید که هزینه‌های زندگی شامل خوراک و پوشاک، مسکن و اگر وی دانشجو است، هزینه‌های تحصیلی را در بر می‌گیرد. در نظر داشته باشید که مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی در این مسیر دیده می‌شود که بسیار مهم است.
  3. آخرین آماری که در زمینه سن ازدواج به دست ما رسیده است ۱۸ سال تمام است و وی نباید زندانی، ورشکسته و یا تحت پیگرد قانونی باشد.

دو نکته مهم در این زمینه وجود دارد اول اینکه اگر تفاوت سنی دو شخص بسیار زیاد باشد ،روند مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج کندتر می‌شود. تفاوت زبانی شدید در طول دو سال زندگی به طوری که فرد هیچ تلاشی برای یادگیری زبان نکرده باشد به این معنی که ازدواج در وضعیت صوری قرار دارد. در برخی از بررسی‌ها دیده شده است که متفاوت بودن دین دو نفر نیز می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *