مهاجرت از طریق برنامه خوداشتغالی کبک

هدف از این دسته مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی،   جذب افراد با استعداد و خود اشتغال است که به زندگی مردم کانادا کمک کنند و آن را بهبود بخشد. دسترسی به این عامل موفقیت کار سختی نمی باشد اگر تمامی عوامل را ارائه دادید. تنها کاری که باید انجام دهید ارائه برنامه کاری­تان در کانادا است و تنها خطری که ممکن است با آن روبرو شوید خطر نزدیکی به بازنشستگی است . برای مثال، یک ورزشکار حرفه­ای ممکن است پیر شود و به یک مربی حرفه­ای تبدیل شود.    

۱. خوداشتغالی در فعالیت­های فرهنگی. اصطلاح خود اشتغالی در فعالیت­های فرهنگی خود شامل بسیاری از مشاغل و حرفه­ ها؛ مانند موسیقی­دان­ها، هنرمندان، تهیه­کنندگان فیلم،  روزنامه­نگارها و مانند آنها می­باشد.                                  

 

۲.خود اشتغالی در ورزش. علاوه بر ورزشکاران، این رشته شامل مربی­ها و آموزش­دهنده­ها نیز می­شود و باید ثابت کنید که شما در سطح های جهانی مطرح هستید. بهترین راه برای اثبات این موضوع تهیه مدارک، خبرهای روزنامه، کپی از صفحه وب­سایت­ها و است تا نشان دهید که در سطح جهانی کار می­کنید اگر مدارکی مبنی بر شرکت در سطح های جهانی به عنوان اجراکننده یا ورزشکار ندارید موفق به پذیرش در این دسته نخواهید شد.                                                                   

۳.خوداشتغالی در خریداری و مدیریت مزرعه. این دسته برای قبول شدن سخت است. باید تجربه­های مهم وتاثیر گذاری در کشاورزی داشته باشید و باید ثابت کنید که می­توانید از خود و خانواده­تان از طریق کشاورزی در کانادا حمایت کنید. سازمان مهاجرت کانادا انتظار دارد تا افراد با مهارتی را مشاهده کند که توانایی مقابله با مسائل مدرن را داشته باشند: رقابت در تکنولوژی، اطلاعات عمیق در زمینه تکنولوژی و تکنیک­های کشاورزی، اطلاعاتی در زمینه بازاریابی محصولات کشاورزی یا دامی و توانایی­های لازم جهت مقابله با صنعتی شدن و تمامی جوانب کشاورزی مدرن. همچنین می­توانید مدارکی ارائه دهید که نشان دهنده حمایت از خود و خانواده­تان از طریق کشاورزی باشد.                                                  

برنامه خوداشتغالی کبک به مهاجران خوداشتغال امکان مهاجرت به کبک و ایجاد کسب و کار خود را می دهد. به این منظور نیاز است تا متقاضی حداقل شرایط زیر را داشته باشد: قصد زندگی در کبک و انجام فعالیت حرفه ای خود در آنجا را داشته باشد، در صورتیکه بیزینس وی در منطقه کلان شهر مونترال است حداقل پنجاه هزار دلار کانادا، چنانچه بیزینس وی در منطقه کلان شهر مونترال است حداقل ۲۵ هزار دلار کانادا سپرده نماید، دارایی خالص حداقل به ارزش مبلغ ۱۰۰ هزار دلار کانادا به همراه مدارکی جهت اثبات قانونی بودن منشا کسب آن داشته باشد، حداقل ۲ سال سابقه کار به عنوان خوداشتغال در حرفه مد نظر داشته باشد و حداقل امتیاز مورد نیاز با توجه به جدول امتیازبندی برنامه داشته باشد.                  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *