تجربه‌ ها و داستان‌ های مهاجران در آمریکا

آیا با نحوه مهاجرت به آمریکا و تجربه‌ های مربوط به این کار آشنایی دارید؟ به نظر شما چه تجربه‌ ها و داستان‌ هایی برای مهاجرت به آمریکا برای مهاجرین پیش می‌ آید؟ تجربه‌ ها و داستان‌ های مهاجران در آمریکا شامل موارد بسیار زیادی می‌ شود و هر فرد در زمینه‌ های مختلفی مانند اقامت، اجاره یا خرید مسکن، تحصیل، پیدا کردن شغل و غیره در این کشور تجربه‌ های متفاوتی به دست می‌ آورد. به بیان دیگر می‌ توان گفت که مهاجرت به آمریکا کار آسانی نیست و آشنایی بالایی نیاز دارد. در این مقاله تجربه ها و داستان‌ های مهاجران در آمریکا را بررسی می‌ کنیم.

تجربه‌ ها و داستان‌ های مهاجران در آمریکا

شاید در اطراف شما نیز افرادی باشند که تجربه مهاجرت به آمریکا را دارند یا حتی خودتان به این کشور مهاجرت کرده باشید، در این حالت است که با شرایط زندگی، تحصیل، پیدا کردن شغل و غیره این کشور کاملا آشنا هستید و در این خصوص تجربه‌ های متفاوتی را به دست آورده‌ اید.

از جمله مواردی که هر فرد در هنگام مهاجرت به آمریکا با آن ها مواجه می‌ شود، ادامه تحصیل در این کشور است. واضح است که تحصیل کردن در مقاطع تحصیلی مختلف و دانشگاه‌ ها شرایط متفاوتی با یک دیگر دارد و در ایالت‌ های مختلف آمریکا با یک دیگر متفاوت است، بنابراین افرادی که این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده‌ اند با شرایط متفاوتی مواجه می‌ شوند. اما در کنار آن ها آموزش‌ های ایده آل را در دانشگاه‌ های پیشرفته و به روز دنیا تجربه می‌ کنند.

افرادی نیز این کشور را برای اشتغال و زندگی کردن انتخاب می‌ کنند، در این حالت نیز تجربیات متفاوتی را به دست می‌ آورند، چون نحوه خرید یا اجاره کردن مسکن، نحوه پیدا کردن شغل و اقامت در این کشور ویژگی‌ ها و شرایط خاص خودش را دارد.

مثلاً اگر شما از کشور خودمان قصد مهاجرت به آمریکا را داشته باشید، باید بتوانید خودتان را با شرایط موجود آن جا وقف دهید، چون شرایط اجتماعی و فرهنگی آمریکا کاملاً با کشور ما متفاوت است و افرادی که تجربه مهاجرت به آن جا را دارند، دنیای متفاوتی را نیز از نزدیک می‌ بینند. یکی از این تفاوت‌ ها نیز تفاوت در زبان و نحوه برقراری ارتباط با شهروندان آمریکایی است. برای این کار شما باید بتوانید مدرک بین‌ المللی زبان را دریافت کنید، علاوه بر آن تسلط کافی به مکالمه کردن داشته باشید.

تجربه‌ ها و داستان‌ های مهاجران در آمریکا

در غیر این صورت قطعاً جهت برقراری ارتباط با این شهروندان با مشکل مواجه خواهید شد. اگر با افرادی که پیش تر به آمریکا مهاجرت کرده‌ اند، در این خصوص صحبت کنید متوجه خواهید شد که یکی از مشکلات آن ها دقیقاً همین مسئله است. یعنی افرادی که توانایی کافی جهت صحبت کردن به زبان آمریکایی را ندارند همواره دچار مشکلات زیادی در این کشور بوده‌ اند.

ارتباط برقرار کردن تنها محدود به گفتگو و مکالمه با افراد و شهروندان این کشور نیست، بلکه باید با فرهنگ و مناسبات اجتماعی آن ها نیز آشنایی داشته باشید و به افکار و عقاید آن ها احترام بگذارید. در غیر این صورت ممکن است در مناسبات اجتماعی خود دچار مشکل شوید.

حتی نحوه پوشش در این کشور نیز با دیگر کشورها از جمله کشورهای اسلامی کاملاً متفاوت است. این موضوع به ویژه برای کشورهای مسلمان اهمیت پیدا می‌ کند که دارای پوشش‌ های خاص و اسلامی هستند.

جمع‌ بندی

در این مقاله تجربه‌ ها و داستان‌ های مهاجران به آمریکا را بررسی کردیم. مهاجرت به آمریکا ممکن است شامل مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت جهت ادامه زندگی و پیدا کردن شغل مورد نظر باشد. در هر صورت هنگام مهاجرت به آمریکا شما با مسائل متعددی مواجه خواهید شد که از آن جمله ارتباط برقرار کردن با شهروندان آمریکایی است. در سایت farnazfayazbakhsh.com بیش تر با تجربیات مهاجرانی که به آمریکا مسافرت کرده رفته‌ اند، موارد و مشکلاتی که مهاجران با آن مواجه هستند، راه حل‌ های اساسی جهت برطرف کردن این مشکلات و… آشنا شوید. آشنایی با تجربیات دیگر مهاجران به شما کمک خواهد کرد که در صورت مواجهه با مشکلات احتمالی راه حل‌ های مناسبی جهت رفع آن ها پیدا کنید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *