اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا، مهم ترین نکات قبل از سرمایه گذاری

خرید ملک یکی از روش های دریافت اقامت موقت یا دائمی در اسپانیا محسوب می شود. با ما همراه باشید ضمن بررسی روش های دریافت اقامت به موارد مهم در مورد اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا بپردازیم.

دلایل انتخاب اسپانیا برای اقامت

اسپانیا یکی از پیشرفته ترین کشورهای اتحادیه اروپا و جهان بود که از لحاظ آموزش کیفیت زندگی فرصت های شغلی بهتر این کشور محسوب می ‌شود. دسته از مهاجرانی که قصد سرمایه گذاری در این کشور جذاب را دارند، می توانند سرمایه خود را در حوزه های مختلف از جمله خرید املاک، صنعت گردشگری و غیره استفاده نمایند. مطالعات در کشور های اروپایی نشان دهنده این است که اسپانیا تبدیل به یکی از کشورهای در حال پیشرفت شده است. جهت دریافت ویزای مولتی کانادا لطفا تماس بگیرید.

قوانین و مقررات اخذ اقامت در اسپانیا

هر کشور با توجه به سیستم مهاجرتی خود دارای قوانین و مقررات خاص خود است اما اگر قصد خرید ملک جهت سرمایه گذاری و اخذ اقامت موقت و سپس دائمی را دارید، باید حداقل ملکی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو خریداری نمایید. در این صورت مالک ملک می تواند مدارک لازم را به همراه خانواده خود به اداره مهاجرت کشور اسپانیا ارسال کرده و پس از بررسی موارد مختلف اقامت موقت و سپس اقامت دائم لحاظ می شود.

موارد مهم قبل از اخذ اقامت و سرمایه گذاری در اسپانیا

قوانین و مقررات اسپانیا جهت سرمایه گذاری در حال تغییر است. برای اطلاع از جدید ترین اخبار و اطلاعیه های لازم با کارشناسان متخصص و وکلای مهاجرتی تماس حاصل نمایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با وکلای سایت فیاض بخش در ارتباط باشید. همچنین برای اینکه ارتباط موثری بین فروشندگان املاک اسپانیا داشته باشید، داشتن مترجم یا وکلای متخصص در کشور اسپانیا برای انجام مراحل اداری الزامی است. جهت مهاجرت به استرالیا لطفا کلیک کنید.

مراحل اخذ اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا

در ادامه به مراحل اخذ اقامت سرمایه گذاری اشاره کرده و در آخر به جمع بندی مباحث بررسی شده در متن می پردازیم.

قدم اول یافتن ملک مناسب

اولین مرحله برای اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا، یافتن ملک مناسب است. می‌ توانید با کمک مشاوران املاک محلی یا وبسایت ‌های خرید و فروش ملک در اسپانیا، به دنبال ملکی با مشخصات مورد نظرتان بگردید. بهترین راه ارتباط با وکلای متخصص در زمینه مهاجرت است.

بررسی حقوق مالکیت

قبل از خرید ملک، باید حقوق مالکیت آن را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که ملک برای فروش قانونی است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. ممکن است محدودیت هایی در خرید ملک در نظر گرفته شده وجود داشته باشد که باید استعلام های لازم را قبل از خرید انجام دهید.

 

اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا

 

انجام معامله و انتقال مالکیت

پس از انتخاب ملک، باید معامله را انجام داده و مالکیت ملک را به نام خودتان یا شرکت خودتان منتقل کنید. برای این کار، ممکن است نیاز به همکاری با وکیل یا مشاور حقوقی محلی داشته باشید. جهت دریافت ویزای تحصیلی اروپا لطفا کلیک کنید.

اقامت بلندمدت

پس از خرید ملک، می ‌توانید اقامت بلندمدت در اسپانیا درخواست کنید. برای این منظور، معمولاً باید حداقل شش ماه در سال در اسپانیا حضور داشته باشید. این اقامت به شما امکان می‌ دهد برای مدت طولانی در اسپانیا اقامت کنید و از تمامی مزایای اقامت در این کشور بهره ‌مند شوید.

امکانات اقامت

با اقامت بلندمدت در اسپانیا، شما به امکانات و خدمات مختلفی دسترسی خواهید داشت، از جمله می توانیم به خدماتی مانند سلامتی، آموزش، حقوق پزشکی و سایر خدمات عمومی اشاره نماییم. همچنین، می ‌توانید در بازار کار اسپانیا شرکت کنید و کسب و کار خود را ادامه دهید.

جمع بندی

روش های مختلفی برای اخذ اقامت در کشور اسپانیا وجود دارد اما یکی از این روش ها دریافت اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا است. می توانید با این کار به صورت دائمی در این کشور بدون محدودیت اقامت داشته باشید و ویزا های دائمی خود را جهت سفر به کشور های متعدد را دریافت کنید. اگر سوالی در مورد مباحث مطرح شده دارید، می توانید با کارشناسان سایت فرناز فیاض بخش در ارتباط باشید. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

منبع : ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *