تحصیل در انگلیس : مزایای تحصیل در انگلیس + مدارک لازم🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

تحصیل در انگلیس به دلیل وجود دانشگاه های برتر، سطح بالای آموزشی و ارائه امکانات تحصیلی عالی، آرزوی بسیاری از دانشجویان است و همین امر باعث شده تا متقاضیان جهت دریافت پذیرش به رقابتی سخت با یک دیگر بپردازند. اگر قصد تحصیل در کشور انگلیس را دارید اما در این زمینه اطلاعاتی ندارید، تا پایان مطالب همراه ما باشید.

 

مزایای تحصیل در انگلیس

دانشگاه های کشور انگلیس از برترین و با کیفیت ترین دانشگاه های جهان محسوب می شوند. در واقع ارائه رشته های گوناگون در دانشگاه های این کشور، تحصیل در انگلیس را به یکی از مهم ترین و اصلی ترین گزینه برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. جهت مهاجرت به استرالیا لطفا با موسسه فرناز فیاض بخش در ارتباط باشید.

به طور کلی سالانه تعداد زیادی دانشجوی خارجی برای تحصیل در انگلیس، به این کشور مهاجرت می کنند. از اصلی ترین مزایای تحصیل در این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سیستم آموزشی عالی: سیستم آموزشی بی نظیر کشور انگلیس از بهترین نظام های آموزشی موجود محسوب می شود. کشور انگلیس در رتبه بندی های جهانی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. به طور کلی سیستم آموزشی عالی انگلیس از اصلی ترین مزایای تحصیل در این کشور به شمار می آید.

کیفیت بسیار بالای تحصیل: تمامی کالج ها و دانشگاه های انگلیس طبق استاندارد هایی که دولت برای آن ها تعیین کرده است، اداره می شوند. از این رو تمامی دانشجویان از بهترین منابع، خدمات آموزشی و پشتیبانی تحصیلی بهره مند می شوند.

کشور انگلیس علاوه بر این که از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار است، به دلیل انجام بهترین پژوهش های جهان تا به امروز، در زمینه های پژوهشی شهرت بسیار خوبی دارد. بنابراین اگر به انجام فعالیت های پژوهشی علاقه دارید، می توانید در دانشگاه های انگلیس از بهترین و بروز ترین امکانات بهره مند شوید.

مدت تحصیل در این کشور: در بیشتر کشور ها دوره کارشناسی حدود ۴ سال است، اما تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی حدود ۳ سال است و در مقطع کارشناسی ارشد ۱ سال است. بنابراین این موضوع علاوه بر مزیت هایی که مانند ورود سریع به بازار کار و زمینه های پژوهشی مورد علاقه ای که دارد، از نظر هزینه زندگی و شهریه نیز به صرفه تر است.

 

شرایط تحصیل در انگلیس

برای تحصیل در انگلیس ابتدا به پذیرش تحصیلی از یکی از موسسات آموزش عالی یا دانشگاه ها این کشور نیاز دارید و پس از آن بایستی ویزای تحصیلی کشور انگلیس را دریافت کنید.

در واقع بدون پذیرش تحصیلی نمی توان ویزای تحصیلی کشور انگلیس را دریافت کرد و در صورتی که ویزای تحصیلی نباشد نیز نمی توان در این کشور ماند و ادامه تحصیل داد.

یکی دیگر از نکات مهم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس، داشتن تمکن مالی کافی است که متقاضی بایستی این موضوع را اثبات کند و آن را به سفارت ارائه دهد. تحصیل در این کشور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های این کشور معمولا ۳ سال طول می کشد. اما در اسکاتلند معمولا این دوره ها یک ساله است.

 

بیشتر بخوانید : نحوه دریافت ویزای کاری آمریکا

تحصیل در انگلیس

 

مدارک لازم برای اخذ ویزا و مهاجرت تحصیلی به انگلیس

هنگام تکمیل فرم درخواست، چندین مدرک مهم و اصلی وجود دارد که به آن ها نیاز خواهید داشت:

  • ترجمه اسناد مهم، گواهی ATAS ( در صورت وجود)
  • نمرات آزمون زبان انگلیسی
  • مشخصات گذر نامه، شماره CAS
  • جزئیات مالی (هزینه تحصیل)
  • اصل مدارک تحصیلی

علاوه بر این بایستی کارت اعتباری خود را جهت پرداخت هزینه ها در دسترس داشته باشید. همچنین به غیر از موارد گفته شده در بالا چند مورد اضافی وجود دارد که زمان ارسال درخواست ویزا به آن ها نیاز دارید:

  • صورت حساب بانکی
  • تمامی اطلاعات حامی شما
  • اثبات تمکن مالی
  • دو قطعه عکس برای پاسپورت
  • اطلاعات بیومتریک

هنگامی که تمامی این اطلاعات را ارائه دهید، باید حدود ۳ هفته صبر کنید تا تصمیم گرفته شود و نتیجه نهایی برای شما ارسال شود.

 

سخن پایانی

اگر قصد دارید برای ادامه تحصیل به کشور دیگری مهاجرت کنید، تحصیل در انگلیس یک گزینه مناسب برای شما محسوب می شود. زیرا این کشور از امکانات کامل زندگی برخوردار است.

اگر می خواهید با تحصیل در انگلیس از مزایای تحصیل در این کشور بهره مند شوید، اما در این زمینه اطلاعات کافی ندارید می توانید به موسسه فرناز فیاض بخش مراجعه کنید و پس مشورت و کسب اطلاعات بیشتر جهت تحصیل در این کشور اقدام کنید.

 

منبع : en.wikipedia.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *