ثبت شرکت در کانادا چه مراحلی دارد؟+ هزینه ثبت شرکت در این کشور

در کشور کانادا فرصت های شغلی بسیاری برای ایرانیان وجود دارد که یکی از این روش های ثبت شرکت در کانادا است که نیاز به سرمایه گذاری در این کشور دارد. با ما همراه باشید تا به صفر تا صد ثبت شرکت در کانادا و سرمایه گذاری از این طریق بپردازیم. جهت دریافت ویزای کاری کانادا به سایت فرناز فیاض بخش مراجعه فرمایید.

منظور از ثبت شرکت در کانادا چیست؟

ثبت شرکت نیاز به سرمایه گذاری و طی مراحل اداری و حقوقی بوده که می توانید شعبه ای از شرکت خود را در کشور کانادا تاسیس و ثبت نمایید. با این کار امکان فعالیت در این کشور را با توجه به سرمایه خود داشته و می توانید به صورت سهامی خاص و سهامی عام فعالیت نمایید. در نظر داشته باشید طی مراحل ثبت شرکت اهمیت بسیار بالایی دارد که در ادامه به صورت مفصل به مراحل ثبت شرکت کرد کانادا می پردازیم.

مراحل ثبت شرکت در کشور کانادا

در ادامه به مراحل ثبت شرکت در کشور کانادا می پردازیم:

مشخص کردن نوع شرکت

در ابتدا حوزه فعالیت شرکت خود را مشخص کنید. نامی مناسب و غیرتکراری برای شرکت خود انتخاب کنید. نام شرکت باید با قوانین ثبت شرکت در کانادا سازگار باشد و تأیید شود. در صورت بررسی و تکراری بودن باید نام جدید بر اساس قوانین و مقررات کانادا انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اخذ اقامت در کانادا لطفا کلیک کنید.

ثبت رسمی شرکت

به دفتر ثبت شرکت در شهر مد نظر خود مراجعه کرده و فرم ‌های ثبت شرکت را تکمیل کنید. این فرم ‌ها شامل اطلاعات مربوط به نام شرکت، نوع شرکت، آدرس شرکت، سهامداران و مدیران شرکت و سایر جزئیات است.

پرداخت هزینه و تهیه اساسنامه مجموعه

اساسنامه شرکت را با توجه به فاکتور های در نظر گرفته شده خود تهیه کنید. اساسنامه شامل اطلاعاتی مانند نام شرکت، نوع شرکت، سرمایه اولیه، سهامداران، مدیران و سایر مفاد قراردادی است. در ادامه هزینه ‌های مربوط به ثبت شرکت را پرداخت کنید. مبلغ هزینه ثبت شرکت ممکن است بسته به نوع شرکت و منطقه متغیر باشد.

اخذ شماره مالیاتی

پس از ثبت شرکت، شماره مالیاتی شرکت را از اداره مالیات کانادا درخواست کنید. این شماره برای ارسال گزارش‌های مالی و پرداخت مالیات‌ های شرکت لازم است. با توجه به نوع فعالیت شرکت، شما ممکن است نیاز به ثبت در ادارات و سازمان‌های مربوطه داشته باشید.

 بازگشایی حساب بانکی

ضروری است یک حساب بانکی برای شرکت خود در کانادا باز کنید. این حساب برای انجام تراکنش‌های مالی شرکت و مدیریت مالی آن استفاده می ‌شود. در نتیجه بخشی از مالیات بر اساس سیستم و تعداد تراکنش های کارت در نظر گرفته می شود.

هزینه های لازم برای ثبت شرکت

هزینه های لازم برای ثبت شرکت به نوع شرکت و منطقه مورد نظر بستگی دارد پس هزینه با توجه به ایالت ها و استان های این کشور در نظر گرفته می شود. همچنین نوع فعالیت خود را نیز در نظر داشته و در استان هایی که تراکم جمعیت بیشتری وجود دارد، باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان سایت فرناز فیاض بخش در ارتباط باشید. این مجموعه مشاوره تخصصی ارائه کرده و در زمینه مهاجرت به کانادا و استرالیا به صورت کاملاً تخصصی فعالیت می ‌کند. می توانید از طریق برنامه های استارت آپ از طریق سرمایه گذاری کارآفرینی ویزای کار و غیره اقدام به مهاجرت نمایید. جهت مهاجرت به کانادا لطفا کلیک کنید.

بازدهی تاسیس شرکت در کانادا نسبت به ایران

بازدهی تاسیس شرکت به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که با توجه به آن ها می توان نتیجه کلی در مورد این سوال ارائه داد. محل استقرار و تاسیس شرکت اهمیت بالایی دارد تا بتوانید با بازارهای بین المللی فعالیت نمایید. ساختار حقوقی و مالی باید شفاف بوده و مورد اعتماد سرمایه گذاران و شرکت های کانادایی باشد. اگر کسب و کار توسعه یافته ای دارید، می توانید در حوزه های فناوری و غیره در این کشور ها فعالیت نمایید.

با استخدام نیروی کار ماهر می توانید فعالیت های خود را گسترش داده و زیر نظر سیستم مالی قوی و پیشرفته کانادا فعالیت نمایید.

جمع بندی

در این بحث به بررسی  قوانین و مقررات ثبت شرکت در کانادا پرداختیم. اگر سوالی در مورد مباحث مطرح شده دارید، می توانید با سایت فرناز فیاض بخش در ارتباط باشید. این مجموعه شما را تا رسیدن به آرزو های خود و دریافت اقامت دائم همراهی می کند.

 

منبع : ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *