ویزای استارتاپ انگلیس : باید ها و نباید های اخذ ویزا👌

یکی از روش های نوین برای مهاجرت به خارج از کشور مخصوصاً کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده از ویزا های استارتاپ بوده که می توانید از ویژگی ها و خدمات آن استفاده نمایید. در ادامه به بررسی ویزای استارتاپ انگلیس می پردازیم.

ویزای استارت آپ در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار توسط اداره مهاجرت کشور انگلستان معرفی شد. این ویزا برای جوامع انگلیس و مهاجران بهترین گزینه بوده و می‌ توانند در کنار فعالیت و تخصص خود از امکانات و ویژگی های کشور انگلیس استفاده نمایند.

اخذ ویزا با کارآفرینی در انگلستان

بسیاری از افرادی که قصد شروع یک کسب و کار جدید در خارج از کشور محل سکونت خود را دارند، می توانند از طریق ویزا های اختصاصی استارتاپ به کشور مهاجرت نمایند. این ویزا برای کارآفرینان تازه کار مناسب بوده و می توانند از نوآوری های خود جهت راه اندازی شرکت یا مجموعه های علمی استفاده نمایند. برای اخذ این ویزا نیاز به رعایت قوانین و مقرراتی است که در ادامه اشاره می کنیم.

 

 

بیشتر بخوانید : شرایط تحصیل در انگلیس

قوانین و مقررات اخذ ویزا

برای اخذ ویزای استارتاپ باید حداقل ۱۸ سال سن داشته و برای اولین بار پس از فارغ التحصیلی در انگلیس یا کشور های دیگر، شروع به فعالیت نمایید. داشتن زبان و مدارک آن اهمیت داشته و باید قادر به نوشتن و صحبت کردن باشید. در نظر داشته باشید برای همسر یا فرزندان خود نیز می توانید ویزای استارت آپ اخذ کرده و زندگی مشترکی در این کشور به همراه فرزندان خود داشته باشید.

اعتبار ویزای استارتاپ

ویزای استارت آپ به مدت دو سال بوده و تمدید آن امکان پذیر نیست. دسته‌ای از کارآفرینان می ‌توانند ویزا هایی با اعتبار بالا تر نیز دریافت نمایند.

در نظر داشته باشید اگر تاییدیه شما توسط نهاد تایید کننده پس گرفته شود، ویزای شما کوتاه شده و برای اینکه بیشتر اقامت داشته باشید، باید تاییدیه جدیدی را دریافت نمایید تا بتوانید ادامه اقامت خود را در کشور انگلستان داشته باشید. این ویزا برای افرادی است که خارج از انگلستان به دنیا آمده اند.

باید ها و نباید های ویزای استارتاپ انگلیس

در زمان اخذ ویزای استارتاپ انگلیس می توانید علاوه بر خورد شریک زندگی و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به کشور انگلستان بیاورید و هر کدام جهت اخذ ویزا هزینه اختصاصی دریافت می شود. با این ویزا می توانید در شغل های دیگر فعالیت کرده و سفر به خارج از کشور انگلستان داشته باشید. در نظر داشته باشید نمی توانید به عنوان ورزشکار یا مربی فعالیت کرده و از مزایای بازنشستگی استفاده نمایید.

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه مهاجرت مجموعه فیاض بخش بوده که می توانید برای مشاهده برنامه های مهاجرتی به این مجموعه مراجعه نمایید.

سازمان مهاجرتی فرناز فیاض بخش در سالیان متمادی در امر مهاجرت فعالیت کرده و اگر قصد مهاجرت به کشورهای کانادا و اروپا آمریکا استرالیا و نیوزیلند و غیره را دارید، یکی از مجموعه های معتبر، مجموعه فیاض بخش است. هرگونه سوالی در مورد مهاجرت دارید، می توانید از کارشناسان سایت پاسخ های مورد نیاز خود در امر مهاجرت را دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ

برای درخواست ویزا باید گذرنامه معتبر داشته باشید. گذرنامه را به همراه مدارک لازم خود به اداره مرا مهاجرت مراجعه کرده و درخواست ویزای استارتاپ نمایید. همچنین نیاز به پرداخت هزینه هایی برای دریافت ویزا، جهت انجام آزمایش های پزشکی دارید. اگر به همراه فرزندان و همسر خود مهاجرت می کنید باید پاسپورت آن ها ارائه کرده به احراز هویت نمایید.

در نظر داشته باشید مدارک زبان نیز اهمیت بسیاری داشته و باید حداقل دارای مدارک زبان B2 یا معادل آیلتس آن باشید. این مدارک در زمان اخذ مدارک بررسی می ‌شود و ممکن است نیاز به مراجعه حضوری و مصاحبه زبان انگلیسی داشته باشید.

جمع بندی

در این بحث به صورت کامل به ویزای استارتاپ انگلیس پرداختیم. این ویزا یکی از روش های نوین برای مهاجرت به انگلستان بوده که در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار تصویب شده است.

از طریق این ویزا، کارآفرینان می توانند آسان تر برای پیاده سازی ایده ها و خلاقیت های خود در کشور انگلستاناقدام نمایند. اگر قصد مهاجرت به انگلیس از طریق ویزای استارتاپ، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کار، ویزای تحصیلی و غیره را دارید، می توانید از طریق مجموعه فرناز فیاض بخش اقدام به مهاجرت نمایید.

 

منبع : ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *