معرفی بهترین شهر های کارآفرینی کانادا

یکی از روش های کسب درامد در کشور های مقصد به عنوان مهاجر، کارآفرینی بوده که می توانید در کسب و کار های مختلفی فعالیت نمایید. با ما همراه باشید تا به بررسی موارد مهم در کارآفرینی کانادا بپردازیم.

معرفی کشور کانادا

کانادا یکی از کشورهای پیشرفته در شمال آمریکا بوده که از تنوع فرهنگی بسیار بالایی برخوردار است. طبیعت این کشور از جمله دریا ها، جنگل ها، کوهستان ها و پارک های ملی باعث شده گردشگران و توریست های بسیاری از این کشور سالانه بازدید نمایند. جهت دریافت ویزای کاری کانادا لطفا کلیک کنید.

به جز موارد ذکر شده اقتصاد، سیاست، اجتماع و فرهنگ بالای مردمان این کشور نیز زبان زده جهان است. در نتیجه مهاجران و سرمایه‌گذاران از این کشور استقبال کرده و اقدام به مهاجرت و سرمایه‌گذاری می نمایند.

بهترین شهر های کارآفرینی کانادا

بهترین شهر های کارآفرینی کانادا عبارتند از:

تورنتو

شهر تورنتو به عنوان پایتخت اقتصادی کانادا و یکی از شهر های پرجمعیت و پویا در کانادا شناخته می ‌شود. این شهر دارای اقتصاد قوی، زیرساخت ‌های برتر، بازار کار گسترده و تنوع فرهنگی بالاست. از این رو با توجه به تراکم جمعیت این کشور برای کارآفرینی مناسب است.

شهرونکوور

ونکوور یکی از زیبا ترین شهر های کانادا است و از لحاظ مناظر طبیعی، فرهنگ و هنر، و نوآوری شناخته شده است. این شهر دارای صنایع فناوری، فیلمسازی، طراحی و مد و بزرگ ترین بندر غرب کانادا است. با توجه به بندی بودن شهر و امکان واردات و صادرات این شهر برای بسیاری از فعالیت های نو و کارآفرینی پیشنهاد می شود.

شهر مونترال

مونترال یکی از مراکز فرهنگی و اقتصادی بزرگ کانادا است. این شهر به عنوان مرکز صنعتی، فناوری، مالی و بازار های بین‌المللی شناخته می ‌شود. همچنین، مونترال دارای جامعه کارآفرین و شبکه‌ های تجاری فعال است. جهت دریافت اقامت در کانادا لطفا کلیک کنید.

اوتاوا

اوتاوا پایتخت کانادا و مرکز سیاسی و اداری کشور است. در این شهر موسسات تحقیقاتی بزرگ، شرکت ‌های فناوری و سازمان ‌های بین‌المللی فعالیت می ‌کنند. اگر می خواهید به عنوان یک متخصص و کارآفرین در کانادا فعالیت کنید، این شهر را پیشنهاد می کنیم.

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور از روش های تحصیلی، کاری، جاب آفر و سرمایه گذاری را دارید، برای اطلاعات بیشتر به سایت فرناز فیاض بخش مراجعه کنید.

 

بهترین شهر های کارآفرینی کانادا

فاکتور های مهم شناخت کارآفرین موفق

کارآفرینان موفق نوآورانه داشته و سعی می کنند با ایده های خود مشکلات گذشته را حل نمایند و محصولات و خدمات جدیدی را برای مشتریان ارائه دهند. انگیزه و اشتیاق یکی دیگر است فاکتور های مهم در شناخت کارآفرینان موفق محسوب می شود. باید اراده کافی داشته و فرصت هایی را برای رشد و پیشرفت در نظر داشته باشند.

کاربلدی و رهبری مهم بوده باید در زمان مشکلات با انرژی مضاعف روحیه لازم را برای کارمندان ارائه نمایند.

در کنار این موارد اعتماد به نفس خلاقیت تحمل اشتباهات و شکست ها و فعالیت و تلاش بیشتر برای کسب راه های موفقیت از دیگر موارد محمد ر شناخت کارآفرینان موفق محسوب می شود.

دریافت ویزای کارآفرینی

دریافت ویزای کارآفرینی کانادا بستگی به برنامه های استانی کانادا دارد. پس از درخواست شما پرونده بررسی شده و با توجه به اولویت به شما پاسخ ارائه می شود. مدت زمان پاسخ ممکن است بین ۵ الی ۶ ماه باشد اما بدون اولویت ۱۲ الی ۲۴ ماه به طول می ‌انجامد.

کارآفرینان برتر می تواند با داشتن ۲۵۰۰۰۰ دلار با توجه به استان مورد نظر خود برای استفاده از طرح های کارآفرینی به کشور کانادا مهاجرت نمایند. اگر بتوانند حداکثر ۳۳ درصد از مالکیت سهم یک شرکت یا مجموعه را به دست آورند، می توانند در این کشور به عنوان کارآفرین موفق فعالیت نمایند.

کسب و کار جدید یا بیزینس آماده؟

این مورد یکی از پرتکرار ترین سوالات افرادی است که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی را دارند. راه اندازی بیزینس آماده چالش های خاص خود را داشته و معایب و مزایای بسیاری دارد. می‌توانید حرفه و سرمایه خود را داشته و باید با اطلاعات از میزان سهام و ارزش شرکت اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

قبل از سرمایه گذاری تحقیق بررسی و اطلاع از میزان داده ها و مزایای بیزینس های آماده و کسب و کار جدید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد کارآفرینی کانادا، راه اندازی کسب و کار به مجموعه فیاض بخش مراجعه نمایید تا با راهنمایی های مجموعه بتوانید آسان تر به اهداف خود برسید.

منبع : ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *